Skip to main content

Reklamācijas noteikumi

Vai jums ir jāiesniedz sūdzība? Aprakstiet problēmu, pievienojiet nodokļu dokumenta (rēķina) kopiju un nosūtiet preces uz norādīto adresi:

“REKLAMĀCIJA” 

Adrese (sūtījumam jānorāda visi zemāk minētie dati, tostarp tālruņa numurs):
OMNIVA LV (sorting center)
Packeta International 91217852
+371 27042424
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvia

Vai izmantojiet tiešsaistes formu

Preci, par kuru iesniegta reklamācija, rūpīgi iesaiņo, lai to nesabojātu transportēšanas laikā, notīri iespējamos netīrumus un nosūti mums. Produktu, par kuru iesniegta reklamācija, Tu sūti pats uz sava rēķina un uz savu atbildību. Tādēļ izvēlies drošu sūtījuma piegādes veidu, piem., izmanto kurjera pakalpojumus vai nosūti paciņu ar iespēju apstiprināt tās nosūtīšanu. Nesūti paciņu ar pēcapmaksu. Šāda paciņa netiks izņemta. 

Reklamāciju izskatīsim vēlākais 30 dienu laikā, tomēr centīsimies to izskatīt, cik vien iespējams ātri. Par reklamācijas procesa rezultātiem mēs Tevi informēsim pa e-pastu. Likumā noteiktais garantijas termiņš ir 24 mēneši, un mūsu precēm attaisnojuma dokuments (rēķins) vienlaikus ir arī garantijas dokuments. Reklamācija neattiecas uz defektiem, ko radījusi nepareiza izmantošana un nolietošana neatbilstošā veidā. Klientam ir pienākums pieteikt reklamāciju nekavējoties pēc defekta rašanās. Reklamāciju mēs izskatīsim atbilstoši preces ražotāja vai tā pārstāvja norādījumiem. 

Sīkāku informāciju par reklamāciju atradīsi darījumu noteikumos.