Biežāk uzdotie jautājumi
Cik ilgā laikā varu atdot atpakaļ preci, kas man neder?
Nosūtiet mums preci 14 dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas. Prece jāatdod atpakaļ nelietota, bez nolietošanās pazīmēm.
Kur varu preci atdot atpakaļ?
Vispirms, lūdzu, aizpildiet tiešsaistes preču atgriešanas veidlapu. Atgriezto sūtījumu nosūtiet ar Omniva starpniecību uz zemāk norādīto pārvadātāja adresi. Diemžēl šobrīd citas iespējas nav pieejamas, sūtījumus, kas nosūtīti ar citu pārvadātāju, nevar pieņemt. Paldies par sapratni. Adrese preces nosūtīšanai:
“ATPAKAĻ ATDOŠANA”
Adrese (sūtījumam jānorāda visi zemāk minētie dati, tostarp tālruņa numurs):
OMNIVA LV (sorting center)
Packeta International 91217852
+371 27042424
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvia
(nekādā gadījumā nesūtiet preci ar pēcapmaksu)
Izdevumus par atgrieztās preces nosūtīšanu sedz klients
Vai Jūs apmainīsiet preci, kas man neder, pret citu?
Diemžēl mēs nepiedāvājam preces apmaiņu, tikai naudas atmaksāšanu. Prece mums jāatdod atpakaļ, mēs Jums nosūtīsim naudu, un jaunai precei Jums atkal jāizveido pasūtījums.
Pēc cik ilga laika es saņemšu naudu par atpakaļ atdoto preci?
Tikko kā būsim saņēmuši preci, naudu nosūtīsim 14 dienu laikā. Mēs vienmēr cenšamies nosūtīt cik vien iespējams ātri.
Cik ātri Jūs nosūtat pasūtījumu?
Mēs pie katra produkta norādām, pēc cik ilga laika preci vēlākais nosūtām. Pārvadātāji parasti preci piegādā klientam 4 darba dienu laikā pēc tās izņemšanas noliktavā. Vienmēr jāsagaida e-pasta ziņa, kurā norādīta visa šī informācija.
Vai varu par pasūtījumu samaksāt ar klasisku naudas pārskaitījumu?
Jā, taču tikai izmantojot elektronisko maksājumu sistēmu GoPay. Pēc pasūtījuma izveidošanas kā apmaksas veidu atlasiet Tiešsaistes maksājumu, izmantojot GoPay, un pēc tam uzklikšķiniet uz “Bankas pārskaitījums”
Kā noskaidrošu, ka iegāde notikusi pareizi?
Pēc pirkuma noformēšanas saņemsiet e-pasta ziņu ar pasūtījuma apstiprinājumu.